معیارهای جستجو

لوکس متر با پراب سر خود

لوکس متر یکی از ابزارهای مهم الکتریکی است که دارای انواع مختلفی از جمله لوکس متر با پراب سرخود و... می باشد. با کمک این ابزار می‌توان شدت و میزان نور محیط را به طور دقیق اندازه‌گیری کرد. واحد اندازه‌گیری دستگاه لوکس متر با پراب سرخود مانند سایر لوکس متر ها یا نور سنج ها “لوکس” است که نشان دهنده شدت نور در هر متر مربع است. لوکس مترهای پراب سرخود عمدتا در معماری، کشاورزی و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت دستگاه لوکس متر با پراب سرخود

به طور کلی قیمت تمامی لوکس مترها به ویزگی‌های آن‌ها و همینطور کیفیت ساخت و شرکت سازنده بستگی دارد و لوکس متر با پراب سرخود نیز از این امر مستثنی نیست. برخی از لوکس متر ها با پراب سرخود قادر هستند که به وسایل دیگری مانند کامپیوتر و... متصل شوند و نتایج اندازه‌گیری شده را در آن‌جا به نمایش بگذارند. به همین دلیل این نوع از لوکس مترها ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند. شما می‌توانید خرید انواع نور سنج ها یا لوکس متر با پراب سرخود را از سایت درخشش الکتریک که بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع ابزارهای دقیق اندازه گیری دارد، تهیه نمائيد.

نحوه عملکرد لوکس متر با پراب سر خود

اساس کار لوکس متر با پراب سر خود با سایر لوکس مترها یکی است و تنها تفاوت آن ها نسبت به نوع پراب مجزا این است که پراب متصل به دستگاه است و قابلیت جداسازی را ندارد. طرز کار آن هم به این صورت است که این دستگاه از سنسورهای نوری برای ارزیابی نور محیط استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، لوکس متر با توجه به تعداد فوتون‌ها یا نورهایی که از یک منبع نوری خاص به سمت لوکس متر وارد می‌شود، مقدار روشنایی را نمایش می‌دهد. همچنین، برخی از مدل‌های پیشرفته‌تر لوکس مترها امکان ذخیره و نمایش اطلاعات مربوط به اندازه‌گیری‌های قبلی را نیز دارند.

کاربرد لوکس متر با پراب سرخود

این دستگاه در صنایع و موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال در صنعت ساختمان، اندازه‌گیری روشنایی از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از لوکس مترهایی با پراب سرخود می‌توان میزان روشنایی اتاق‌ها، اداره‌ها، پارکینگ‌ها و سایر فضاها را اندازه‌گیری و بهینه‌سازی کرد. انواع لوکس متر ها نیز در صنایع مختلف و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است در محیطی که کارگران در حال کار کردن هستند، نور به اندازه‌ی کافی نباشد یا میزان و شدت نور به گونه ای باشد که باعث اسیب دیدن مواد شیمیایی شود. به همین منظور برای کنترل میزان نور از دستگاه لوکس متر استفاده می‌شود.

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×