معیارهای جستجو

لوکس متر با پراب مجزا

به طور کلی دستگاه لوکس متر که آن را با نام‌های دیگری مانند نور سنج و روشنایی سنج نیز می‌شناسند، یک وسیله اندازه‌گیری میزان و شدت نور است. کارکرد لوکس متر با پراب مجزا مانند تمامی لوکس مترها است. از جمله ویژگی های لوکس متر با پراب مجزا می توان به این مورد اشاره کرد که زمانی که شما قصد دارید آزمایش تست نور را کمی دورتر از محل قرار گیری دستگاه انجام دهید، بسیار مناسب است. واحد اندازه‌گیری شدت نور لوکس نام دارد و به معنای وجود نور در یک متر مربع است. عموما لوکس متر با پراب مجزا از  سنسورهای حساسیت بالا برای اندازه‌گیری نور استفاده می‌کنند و با دقت بالا اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

قیمت دستگاه لوکس متر با پراب مجزا

نه تنها در دستگاه‌های لوکس متر با پراب مجزا، بلکه در تمامی دستگاه های اندازه گیری دقیق، دقت اندازه‌گیری از جمله فاکتورهایی است که به طور ویژه می‌تواند تعیین کننده‌ی قیمت دستگاه های مختلف باشد. محدوده اندازه‌گیری یکی دیگر از این عوامل است. اما مهم‌ترین فاکتوری که می‌تواند قیمت لوکس متر با پراب مجزا را دستخوش تغییرات زیادی کند، شرکت سازنده و مدل دستگاه است. هرکدام از مدلّ‌های این نوع از لوکس متر ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی هستند که به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز متفاوت است.

کاربرد لوکس متر با پراب مجزا

نه تنها لوکس متر هایی که پراب مجزایی دارند، بلکه تمامی نور سنج ها کارکردهای مشابهی دارند. یکی از موارد استفاده از لوکس متر با پراب مجزا در اندازه‌گیری روشنایی ساختمان‌ها است. با استفاده از این دستگاه می‌توان بهترین میزان نور مورد نیاز برای یک فضای خاص را تعیین کرد و ساختان ها را از نظر مصرف انرژي در حال بهینه‌ای قرار داد. همچنین در صنعت کشاورزی نیز استفاده از لوکس مترها بسیار حائز اهمیت است. در برخی از گلخانه ها گیاهانی وجود دارند که برای رشد به مقدار نور معینی احتیاج دارند. به همین منظور برای اندازه‌گیری میزا نور در چنین محیط‌‌هایی از دستگاه لوکس متر با پراب مجزا و انواع دیگر لوکس متر ها استفاده می‌کنند.

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×