معیارهای جستجو

رطوبت سنج محیطی

رطوبت سنج محیطی یک وسیله الکترونیکی است که با کمک سنسورهای تعبیه شده در آن قادر است تا اندازه‌گیری دقیقی از میزان رطوبت محیط‌های اطراف را انجام می‌دهد. این دستگاه به عنوان یک سنسور محیطی عمل کرده و اطلاعات خود را به وسیله نمایشگرها یا سیستم‌های کنترلی مناسب به کاربر ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که در حال حاضر انواع رطوبت سنج ها وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به رطوبت سنج محیطی، رطوبت سنج چوب، رطوبت سنج چوب، رطوبت سنج خاک و جامدات و... اشاره کرد.

قیمت رطوبت سنج محیطی

برخی از مدل‌های رطوبت سنج محیطی نسبت به دیگر همتاهای خود از قیمت بالاتری برخوردار هستند. دلیل این قیمت بالا ویژگی های این دستگاه است. برای مثال یکی از عوامل تعیین کننده قیمت رطوبت سنج محیطی، دقت و محدوده اندازه‌گیری آن است. برخی از رطوبت سنج های محیطی قادرند تا درصد بسیار کمی از رطوبت را اندازه‌گیری کنند که این امر قیمت دستگاه رطوبت سنج محیطی را افزایش خواهد داد. البته ناگفته نماند که فاکتورهای دیگری هم هستند که باعث نوسان در قیمت رطوبت سنج های محیطی می شوند. فاکتورهایی همچون کیفیت ساخت دستگاه، جنس پراب‌ها، برند و مدل دستگاه و امکانات اضافی رطوبت سنج محیطی. شما به آسانی می‌توانید از طریق سایت درخشش الکتریک، انواع رطوبت سنج محیطی را با کیفیت عالی تهیه نمائيد.

انواع رطوبت سنج محیطی

رطوبت سنج های محیطی دارای مدل‌ها و برندهای گوناگونی هستند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌هایی دارند که شما می‌بایست هریک از آن‌ها را که می‌تواند نیاز شمارا برآورده کند، تهیه نمائيد. برای مثال رطوبت سنج لوترون مدل PHB-318 یکی از انواع رطوبت سنج محیطی است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دقت بالا در اندازه‌گیری رطوبت اشاره کرد.

اجزای رطوبت سنج محیطی

رطوبت سنج های محیطی به طور کلی از دو قسمت اصلی تشکیل شده‌اند:

۱- حسگر رطوبت: این قسمت از دستگاه مسئول اندازه‌گیری رطوبت هوا است. حسگر رطوبت معمولاً از مواد نسوز و مقاوم به رطوبت ساخته می‌شود و بر اساس تغییرات اندازه‌گیری شده به میزان رطوبت، نشانگر مقدار آن را به شما نشان می‌دهد.

۲- نمایشگر: این بخش از دستگاه رطوبت سنج محیطی برای نمایش مقادیر اندازه‌گیری شده استفاده می‌شود. نمایشگر معمولاً یک صفحه کوچک الکترونیکی است که می‌تواند درصد رطوبت را به صورت عددی یا گرافیکی نمایش دهد.

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×