معیارهای جستجو

هدایت سنج با پراب سرخود

دستگاه رسانایی سنج یا هدایت سنج با پراب سرخود که یکی از ابزارهای مهم اندازه‌گیری است استفاده‌های گوناگونی در صنایع مختلف دارد.  به بیان واضح‌تر این دستگاه یک وسیله الکتریکی است که برای اندازه‌گیری رسانایی مواد گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. رسانایی توانایی یک ماده در انتقال جریان الکتریکی است. هدایت سنج با پراب سرخود با اعمال یک نیروی الکتریکی مشخص، جریان الکتریکی ایجاد شده را ارزیابی و اندازه‌گیری می‌کند.

قیمت هدایت سنج با پراب سرخود

قیمت این دستگاه تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شرکت سازنده و مدل دستگاه اشاره کرد. برخی از برندها نسبت به دیگر همتاهای خود از ویژگی‌ها و امکانات مختلفی برخوردار هستند که این امر موجب نوسان قیمت هدایت سنج با پراب سرخود خواهد شد. از طرفی موارد دیگری که در تعیین قیمت اسن دستگاه مؤثر هستند و می‌تون در اینجا به آن‌ها اشاره کرد دقت اندازه گیری دستگاه، محدوده اندازه گیری، کیفیت ساخت و... است. شما می‌توانید انواع دستگاه هدایت سنج و رسانایی سنج با پراب سرخود را از سایت درخشش الکتریک تهیه نمائيد.

نحوه عملکرد دستگاه هدایت سنج با پراب سرخود

نحوه عملکرد رسانایی سنج با پراب سرخود مانند رسانایی سنج‌های دیگر است و کارکردی بسیار آسان دارد. هنگامی که دستگاه روشن می‌شود، سنسور رسانایی با ماده مورد اندازه‌گیری در تماس قرار می‌گیرد. سپس دستگاه جریان الکتریکی را از طریق ماده اندازه‌گیری می‌فرستد و مقاومت الکتریکی ماده را اندازه‌گیری می‌کند. با توجه به مقدار مقاومت الکتریکی، دستگاه رسانایی سنج مقدار رسانایی ماده را محاسبه و به صفحه نمایش منتقل می‌کند.

کاربرد هدایت سنج با پراب سرخود

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم دستگاه هدایت سنج با پراب سرخود در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما عمده کاربرد این دستگاه در تصفیه‌خانه‌ها و علوم آزمایشگاهی است.

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×