معیارهای جستجو

کانتر پیش تنظیم

به‌طور کلی دستگاه کانتر که به آن شمارنده نیز می‌گویند یکی وسیله‌ی الکترونیکی است که قادر است تا تعداد عملیات مختلف را شمارش کند. شمارنده‌ها یا کانترها برای شمارش دقیق و حساب شده، بسیار عملکرد خوبی را دارند. این دستگاه‌ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن‌ها کانتر پیش تنظیم یا شمارنده پیش تنظیم است. در پاسخ به سؤال کانتر پیش تنظیم چیست؟ باید گفت که این دستگاه شمارش را تا زمانی انجام دهد که به مقدار از پیش تنظیم شده‌ای که کاربر تعیین کرده‌است، برسد. کانتر پیش تنظیم معمولا روی کنترل پنل‌ها قابل نصب هستند. علت این امر آن است که تکنسین‌ها و کارگران بتوانند به درستی اعداد نمایش داده شده را در صفحه نمایشگر دستگاه بخوانند.

قیمت و خرید دستگاه کانتر از پیش تنظیم

قیمت شمارنده از پیش تنظیم یا کانتر از پیش تنظیم را می‌توان وابسته به فاکتورهای مختلفی دانست که یکی از آن‌ها دقت اندازه‌گیری و کیفیت ساخت دستگاه است. برندها و مدل‌های مختلفی از این دستگاه موجود هستند که هر کدام کیفیت ساخت متفاوتی دارند. علاوه بر ای دقت اندازه‌گیری این دستگاه‌ها نیز نسبت به مدل‌هایی که دارند متفاوت است که این امر به‌طور مستقیم بر قیمت کانتر پیش تنطیم تأثیرگذار می‌باشد.

کاربرد دستگاه کانتر پیش تنظیم

هر شمارنده (از جمله کانتر از پیش تنظیم) برای اندازه‌گیری تکرار یا دور مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلا از این ابزار برای خطوط تولید در صنایع مختلف به منظور شمارش تعداد بسته های موجود در خط تولید و همینطور تعداد قطعه‌های عبوری از یکی سنسور استفاده می‌شود. به بیان ساده‌تر با استفاده از کانتر پیش تنظیم می‌توان عملیات شمارش قطعات و محصولات مختلف در خطوط تولید و یا موارد دیگر را با دقت و صحت کاملی انجام داد.

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×