معیارهای جستجو

کلید حرارتی

یکی از انواع کلیدهای اتوماتیک، کلید حرارتی است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور کلی کلید حرارتی جزو کلید های محافظتی به شمار می‌رود. عملکرد و کارکرد کلید حرارتی مانند سایر کلید های محافظتی است. این کلیدها مدارها و سیستم‌های الکتریکی را در هنگام وقوع جریان اضافه بار و همینطور اتصال کوتاه، به سرعت قطع می‌کنند و از بروز حوادث خطرناک جلوگیری می‌کنند.

قیمت و خرید کلید حرارتی

مهم‌ترین فاکتوری که بر قیمت کلید حرارتی و سایر کلیدهای اتوماتیک تأثیرگذار است، کیفیت ساخت این قطعه الکترونیکی است. این کلیدها باید به گونه‌ای ساخته شوند که بتوانند در صورت بروز مشکل در مدارها به سرعت واکنش نشان داده و آن‌ها را قطع کنند. علاوه بر این موارد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند بر قیمت کلید حرارتی تأثیرگذار باشند. مانند شکل و ابعاد و نحوه طرای، برند سازنده کلید حرارتی، میزان تحمل جریان و عملکرد سریع و صحیح و.... شما می‌توانید انواع کلید حرارتی را متناسب با نیازهای خود از سایت درخشش الکتریک تهیه نمائید.

کاربرد کلید حرارتی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای کلید حرارتی که در تمامی کلیدهای اتوماتیک یکسان است، قطع سریع جریان در مدارها هنگام ایجاد اضافه بار و همینطور اتصال کوتاه است. این کار باعث می‌شود که علاوه بر آسیب نرسیدن به سیتم‌ها و مدارهای الکتریکی، جان افراد نیز به خطر نیفتد.

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×