رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002

RGB-1002
تضمین بهترین قیمت
اصالت کالا
تضمین کیفیت
ضمانت نامه
تحویل فوری
خدمات پس از فروش

رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002

رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002 یک رنگ سنج قابل حمل می باشد همراه با سنسور خارجی که دارای منطقه رنگ 45° /0° می باشد. در این رنگ سنج از روش تجزیه و تحلیل طیفی برای تعیین رنگ نمونه استفاده می شود و بدلیل استفاده از روش تجزیه و تحلیل طیفی نتایج حاصله تکرار پذیری بسیار بالایی دارند. کار کردن با دستگاه رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002 بسیار آسان است، فقط با فشار دادن یک دکمه می توان مقدار رنگ (R, G, B, H, S, L) را مشخص کرد. با استفاده از این رنگ سنج می توان رنگ دو ماده مختلف را نیز با هم مقایسه کرد.

رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002 به یک باتری قدرتمند کتابی 9 ولتی (ترجیحا آلکالاین) به عنوان منبع انرژی مجهز شده است و به لطف پشتیبانی از آداپتور 9 ولتی AC به DC می تواند انرژی مورد نیاز خود را به طور مستقیم از جریان برق شهری تامین کند.

رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002 دارای ابعاد 203mm*76mm*38mm و ابعاد پراب اندازه گیری آن 160mm*92mm*45mm بوده و وزن آن با احتساب وزن پراب اندازه گیری آن در حدود 478 گرم می باشد. این دستگاه به همراه دفترچه ی راهنمای کاربر، پراب آنالایز رنگ، کارت سفید کالیبراسیون و کیف مخصوص حمل و نقل و نگهداری به بازار عرضه شده است. همچنین کاربر می تواند بسته به نیاز خود برای این دستگاه آداپتور 9 ولتی AC به DC، رابط اتصال به کامپیوتر RS232، کابل USB و نرم افزار اختصاصی تجزیه و تحلیل داده های SW-U801-WIN را برای این دستگاه تهیه کند.

رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002 از یک صفحه نمایش بزرگ LCD با ابعاد 59mm*34mm مجهز به نور پس زمینه (جهت مشاهده راحت تر داده های اندازه گیری شده در محیط های تاریک) بهره می برد. 
از ویژگی ها و ومشخصات کلی آنالایزر رنگ لوترون مدل RGB-1002 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- شتیبانی از دو لامپ LED سفید به عنوان منبع نور

۲- قابلیت اتصال به کامپیوتر به وسیله کابل USB و یا کابل RS232

۳- دکمه کالیبراسیون خودکار

۴- محیط های تاریک و محیط های کم نور توسط کاربر

۵- دکمه صفر کننده صفحه نمایش 

۶- سیستم خاموشی خودکار (تا 3 دقیقه) و دستی

۷- نشانگر کاهش شارژ باتری


رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002 دارای تایید های CE اروپا، ISO-9001 و IEC-1010 می باشد. 
آنالایزر رنگ لوترون مدل RGB-1002 در اصل برای اندازه گیری نمونه های رنگی غیر نورانی از قبیل منسوجات، کاغذ، چرم و مواد رنگی طراحی شده است. این رنگ سنج ابزاری مفید برای کنترل کیفیت و کاربردهای وسیع صنعتی است.

از دستگاه آنالایزر رنگ لوترون مدل RGB-1002 همچنین می توان در اندازه گیری رنگ نمونه های نورانی مثل CRT، مانیتور LCD، لامپ LED، لامپ روشنایی و ... استفاده کرد. برای اندازه گیری نمونه های رنگی غیر نورانی، یک منبع نور تعریف شده نمونه را روشن می کند و نور منعکس شده تجزیه و تحلیل طیفی می شود. این آنالیزور رنگ دارای دکمه کالیبراسیون (CAL) است و برای اندازه گیری نمونه های غیر نورانی از کارت کالیبراسیون سفید رنگ می توان برای کالیبره کردن دستگاه استفاده کرد.

مشخصات فنی دستگاه رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002

دستگاه رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002 می تواند مقدار رنگ های پایه و اصلی (RGB) را در رنج 0 تا 1023 با نرخ تکرار پذیری کمتر از 3 و مقدار رنگ های HSL را در رنج 0 تا 1000 با نرخ تکرار پذیری کمتر از 0.01 را برای اجسام و نمونه های نورانی (مانند لامپ CRT، مانیتور LCD، دیود LED و لامپ های روشنایی) و اجسام و نمونه های غیر نورانی (مانند کاغذ و چرم) اندازه گیری کند.
از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی و عملک
ردی دستگاه آنالایزر رنگ لوترون مدل RGB-1002 ساخت کشور تایوان می توان به جریان راه اندازه 6.3 میلی آمپری DC، جریان کاری 32 میلی آمپری DC، زاویه اندازه گیری 45°/0° و رنج فاصله اندازه گیری 400 تا 700 نانومتر اشاره کرد. شرایط محیطی مناسب جهت استفاده از این دستگاه، محیطی با دمای بین 0 تا 50 درجه سانتی گراد (32 تا 122 درجه فارنهایت) و رطوبت نسبی کمتر از 80 %RH می باشد.

کاربردهای دستگاه رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002

- آنالیزور رنگ RGB-1002 به منظور بررسی مقدار رنگ پارچه، کاغذ، چرم و مواد رنگی بکار می رود. از دیگر کابردهای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


- کنترل کیفیت رنگ در زمان تولید آن

- اندازه گیری رنگ و بررسی یکس
ان بودن ویژگی محصولات عرضه شده با خصوصیات ارائه شده توسط عرضه کننده کالا

- برای مقایسه رنگ نمونه با رنگ استاندارد

- تفسیر و ارزیابی آماری نمونه های اندازه گیری شده

- برای اطلاع از مقدار رنگ مانیتورهای CRT، مانیتورهای LCD و لامپ ها استفاده می شود


شما می توانید آنالایزر رنگ لوترون مدل RGB-1002 را به همراه 1 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش از 
درخشش الکتریک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند لوترون تایوان در ایران تهیه و خریداری نمایید. 


آنالایزر رنگ لوترون مدل RGB-1002   LUTRON RGB-1002

مشخصات فنی رنگ سنج لوترون مدل RGB-1002

مشخصات
مشخصات
ابعاد 38 * 76 * 203 mm
قابلیت اندازه گیری نمونه های غیر نورانی مانند کاغذ ،چرم و... نمونه های نورانی و درخشنده مانند لامپ CRT ، مانیتور LCD دیود نورانی LED ، لامپ های روشنایی و...
سایر مشخصات تشخیص ترکیب رنگ از سه رنگ آبی،سبز،قرمز(RGB) تشخیص ترکیب رنگ از نظر مقدار رنگ ،شفافیت و روشنایی(HSL) / قابلیت اتصال به PC توسط کابل RS-232 و USB و نرم افزار مربوطه / همراه با دستگاه نشان دهنده مقادیر / قابلیت چرخش پراب تا 45 درجه نسبت به خط عمودی و افقی
سایر مشخصات
نمایشگر صفحه نمایش بزرگ LCD با ابعاد 59mm*34mm مجهز به نور پس زمینه
منبع تغذیه باطری کتابی 9ولت و یا آداپتور 9 ولتی
استاندارد ایمنی دارای تایید های CE اروپا، ISO-9001 و IEC-1010
کشور سازنده تایوان
اقلام همراه پراب آنالایز رنگ، کارت سفید کالیبراسیون، کیف و دفترچه راهنما
ابعاد
ارتفاع 160mm
عرض 92mm
عمق 45mm
قطر بازشو کلمپ 478g
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×